Εκδήλωση για την ολοκληρωμένη διαχείριση των απορριμμάτων οργανώνει ο ΣΙΕΠ

0
590

Στις 4 Μαρτίου στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ)

Εκδήλωση με θέμα την ολοκληρωμένη διαχείριση των απορριμμάτων στην Ικαρία διοργανώνει ο Σύλλογος Ικαρίων Επιστημόνων την Τετάρτη 4 Μαρτίου 2026 στις 17.00 στην αίθουσα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας στην Αθήνα. Σύμφωνα με τον ΣΙΕΠ, το ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων στο νησί παραμένει άλυτο επί δεκαετίες και απαιτείται άμεση αναζήτηση βιώσιμων λύσεων. Η πρωτοβουλία στοχεύει στην ενημέρωση και στον δημόσιο διάλογο με τη συμμετοχή πολιτών και φορέων. Η εκδήλωση πραγματοποιείται με τη στήριξη εννέα Ικαριακών συλλόγων της Αθήνας.

Διαβάστε το σχετικό με το θέμα δελτίο τύπου του Συλλόγου Ικάριων Επιστημόνων, με ημερομηνία έκδοσης 20/2/2026, σε ηλεκτρονική μορφή (word).

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted